marți, 5 iunie 2012

Slabim sau nu vara asta?

Cred ca nu sunt singura femeie de peste 30 de ani care ma lupt cu 4-5 kilograme in plus... Si cum a venit deja vara toate vrem sa aratam bine la mare sau la piscina. Pe mine una ma enerveaza cel mai tare senzatia aia cand ma duc la cabina de proba cu un maldăr de haine si plec la casa sa achit doar o pereche de sandale... Deci m-am hotarat! Intru la dieta. Am facut deja primul pas. M-am asezat confortabil pe scaunul meu de la birou si am transpirat cautand online metode de slabit... Sunt foarte piky... nu vreau orice dieta, parca nu asi renunta nici la Millefeuille-urile de la Paul si totusi cum sa fac? Pentru ca am facut deja o cura de Colon Help pana in sarbatori anul trecut pentru detoxifiere dupa care m-am simtit SUPER bine, am revenit pe site-ul lor sa vad ce mai au... si am vazut SUPEROFERTA ANIVERSARA Pachetul SuperSilueta: Detoxifiere – Revitalizare – Slabire. BUN! Click Click in doua zile am primit pachetul. Inca lucrez la lista cu care sa plec la cumparaturi pentru ca in cartea aia care vine impreuna cu dvd-ul pe langa vro 30 de pagini  cu bla bla-uri ai si meniul zilnic pentru 6 saptamani, pentru dimineata, pranz si seara + doua gustarele intre... Ce sa zic...?!! Suna promitator numai ca sunt foarte multe lucruri pe care un om normal nu le are in bucatarie.. cum ar fi seminte de in, curmale... samburi de migdale, seminte de floarea soarelui crude... etc! Asa ca zilele astea o sa ajung cu lista la un magazin de unde sa le cumpar pe toate si sa incep cura asta numita 3S (Sanatos, Supla, Satula) Oricum am zis ca ma apuc de la 1' ale luni si au trecut deja cateva zile... dintre care vineri am fost la Starbucks am mancat un cheese cake, sambata tot la Starbucks  am bagat un tort abundent in ciocolata iar duminica  asa doar ca sa inchei bine weekendul pentru ca de luni (azi) aveam sa ma apuc de dieta am inchetiat cu un alt cheese cake cu zmerua! Ce ziceti sa ma apuc de 3S de lunea viitoare? :))

Urmatorul post va fi: "Cu ce ne pierdem timpul ONLINE"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu