luni, 11 iunie 2012

Oje ieftine și bune



Ojele Flormar sunt ieftine si bune! Am trecut de multe ori pe langa standurile Flormar si nu le-am dat importanta pana acum vreun an cand fina mea avea unghiile asa un roz dragut de am intrebat-o din curiozitate cu ce oja si-a facut unghiile. Cand mi-a zis Flormar nu mi-a venit sa cred pentru ca stiam ca sunt foarte ieftine si nu ma asteptam sa se vada asa de bine. Se poate vedea in poza cate mi-am cumparat si eu... nu? ;) Ca orice alta oja trebuie data peste o baza pentru ca pateaza unghia mai ales daca alegi o culare tare. Sunt fluide, se intind bine, pensulele sunt okay si ce imi place cel mai tare este ca se usuca destul de repede. Cele Grafiti sunt unpicutz mai proste dupa parerea mea... Eu am auriu si albastru dar nu imi plac deloc. O prietena mi-a zis ca cea aurie arata pe unghie ca puroiul, Xxxxx!!!!A!!!!! URAT! Nici cea albastra nu e mai grozava, se intareste in pesula foarte repede, nici nu apuci sa o intinzi bine ca s-a si uscat. Cele Neon sunt okay, nuantele sunt destul de aprinse dar totusi nu sunt chiar neon... oricum se vad frumos. Cele SuperShine sunt frumoase si ele dar eu una nu ma dau in vant dupa ojele cu sidef... deci preferatele mele sunt cele trei de pe randul de jos, roz rosu si maro. Pentru pedichiura cea maro/cacao este superba! Se aseamana foste bine cu Khaki Rose din colectia Les Khakis De Chanel 2010. Deci se poate si ieftin si bun ;)

Urmatorul post va fi: "Lancome Génifique"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu